czwartek, 5 listopada 2015

Owsiane placuszki śniadaniowe

Fajnie jest zacząć dzień o śniadania, a tym bardziej od pysznego śniadania! Owsiane placuszki śniadaniowe, to propozycja zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Jest to baza, którą urozmaicić możecie wieloma składnikami, w zależności od Waszych gustów smakowych. Ja postawiłam na truskawki (udało mi się kupić malutki pojemniczek :)) i mleko kokosowe.

Składniki:
- 1/2 szklanki mąki pszennej
-3/4 szklanki płatków owsianych
- 3/4 szklanki mleka roślinnego
- 2 łyżeczki octu
- 1,5 łyżeczki sody oczyszczonej
- olej do smażenia
- 1 łyżka syropu (ja najbardziej lubię z agawy)

Sposób przygotowania:
Płatki owsiane miksuję kilka sekund na średnio drobno, następnie wszystkie składniki łączę ze sobą i bardzo dokładnie mieszam. Uzyskane ciasto przekładam małymi porcjami na rozgrzaną patelnię z olejem (może być kokosowy, z pestek winogron etc). Smażę z każdej strony i podaje z dodatkami - ja wybrałam truskawki i kleks mleka kokosowego.

4 komentarze:

  1. Ojej, ale że o tej porze roku truskawki? Zazdroszczę wszystkiego na tym talerzu: truskawek, placków i mleczka kokosowego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Biedronce obok mojego mieszkania pojawiają się raz na jakis czas! też jestem w szoku :)

      Usuń
  2. Na oleju z pestek winogron smażyć nie polecam ..już lepiej masło klarowane a przynajmniej rafinowany kokosowy bo to też nie dla wszystkich oczywiste;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na oleju z pestek winogron smażyć nie polecam ..już lepiej masło klarowane a przynajmniej rafinowany kokosowy bo to też nie dla wszystkich oczywiste;)

    OdpowiedzUsuń